تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 3383
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.144.28.65
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4
    بازدید ماه : 239
    بازدید کل : 3383
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    عوامل موثر در کیفیت گرانول

    عوامل موثر در کیفیت گرانول

    یکی از انواع بی شمار محصول های پلیمری کامپاند می باشد که از ترکیب پلیمرها و افزودنی هایی خاص به جهت افزایش مقاومت و هم چنین اماده کردن پلیمر برای استفاده از آن در صنایع مختلف به وجود می آید. بحث صرفه جویی در هزینه و زمان از مواردی هستند که با استفاده از کامپاند می توان به صورت قابل توجهی در آن ها عملکرد کاهشی مناسبی داشت. این محصول به شکل گرانول در بازار عرضه می گردد.

     


     

     

    عوامل موثر در کیفیت گرانول کدام است؟

    همانگونه که بیان شد گرانول‌ها از دو نوع ماده اولیه با کیفیت و بازیافتی تولید می‌شوند، مواد با کیفیت به دلیل کاربرد خوب و مزایای قابل قبولی که دارند احتیاجی به تغییر نداشته و بیشتر تمرکز ما در این مقاله پیرامون مواد اولیه بازیافتی است. در ادامه به عوامل اصلی که در کیفیت مواد بازیافتی تأثیر گذار هستند، اشاره می‌شود. کیفیت گرانول‌های حاصل از مواد بازیافتی پس از گذرندان ۶ مرحله زیر قابل ارزیابی هستند:

     

    1.کیفیت مواد اولیه ورودی

    یکی از مسائل تأثیرگذار برروی کیفیت گرانول، کیفیت مواد اولیه ورودی است. مواد مورد استفاده شده، معمولاً به دو صورت با کیفیت و بازیافتی هستند. زمانیکه ماده اولیه باکیفیت باشد این کیفیت می‌تواند باعث تولید گرانول‌های مرغوب ‌شود. در حالی که مواد بازیافتی بیشتر برای تولیدات با کیفیت پایین‌تر انتخاب می‌شوند.

    مواد بازیافتی موادی هستند که در مراحل قبلی بازیافت شسته شده وبه صورت پرک درآمده‌ تا برای تولید محصول وارد دستگاه اکسترودر شوند. این مواد ، می‌توانند به میزان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.  حفظ کیفیت  این مواد یکی از عوامل موثر در کیفیت گرانول و حتی از عوامل روان سازی پروسه تولید گرانول است.

    در حقیقت بهتر است از گرانول‌هایی استفاده شود که کیفیت محصول نهایی را ارتقاء دهد، اما با این حال بسیاری از افراد تولید کننده برای تولیدات خود از مواد ضایعاتی استفاده می‌کنند تا بتوانند از هزینه‌های اولیه تولید خود بکاهند.

     

    2.اهمیت پخش جمع‌آوری مواد بازیافتی

    اولین مرحله‌ای که بر روی کیفیت گرانول بازیافتی اثر می‌گذارد مرحله جمع‌آوری مواد بازیافتی است. هرچه مواد بازیافتی تازه‌تر باشند و یا در معرض نور و حرارت کمتری قرار گرفته باشند، مواد اولیه مرغوب‌تری هستند و درهنگام آسیاب، می‌توان پرک مطلوب‌تری از آن‌ها تولید کرد.

    باید توجه داشت که دریافت بار ضایعاتی مطلوب و کافی برای تولید پرک، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیت‌های تولید کننده پرک است؛ زیرا هرچه کیفیت بار ضایعاتی بهتر باشد، پرک مرغوب‌تری را می‌توان تولید کرد.

     

    3.شستشو مواد بازیافتی

    پس از مرحله جمع‌آوری ضایعات و در نظر گرفتن نقش دپو، مسأله شستشو مواد بازیافتی باید مورد توجه قرار گیرد. این مرحله هم قبل از آسیاب و هم بعد از آسیاب باید انجام شود که این نشان دهنده اهمیت این مرحله در تولید گرانول است و نیاز است که به بهترین شکل ممکن انجام شود.
    هرچه پرک‌ها از مواد اضافی مانند الودگی‌، گل و لای و روغن‌های اضافی بهتر پاک شوند، محصول نهایی تولید شده دارای کیفیت و مرغوبیت بالاتری است.

    نکته‌ای که در این مرحله باید رعایت شود این است که این مواد باید با دقت بسیار زیادی شستشو داده شوند و همچنین حرارتی که در حین شستشو  ممکن است به مواد اولیه گرانول برسد، بیش از حد نباشد، زیرا از کیفیت محصول نهایی می‌کاهد.

     

    4.کیفیت دستگاه‌های آسیاب

    هر دستگاهی که ساخته می‌شود نیاز به سرویس و نگهداری دارد که برای دستگاه‌های گرانول‌ساز نیز این موضوع صدق می‌کند.  دستگاه‌های گرانول‌ساز از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند ارزش گرانول مواد بازیافتی را رقم بزنند. شکل بدنه، تیغه‌ها و سایر بخش‌های این دستگاه می‌تواند در تولید محصول مرغوب تعیین کننده باشد. البته آنچه که در آسیاب اهمیت دارد تنها خرد کردن نیست، بلکه جداسازی قطعات غیر پلیمری نیز امر مهمی است.

    یکی از موارد مهم در مورد دستگاه‌های آسیاب بررسی کندی تیغه دستگاه است. از جمله مواردی که باعث کندی این تیغه‌ها می‌شود، انجام چند فرآیند آسیاب بصورت پیوسته است، زیرا ممکن است در برخی موارد، آلاینده‌های چسبیده به ضایعات با شستشو اولیه از بین نروند که در این حالت  با بررسی کیفیت تیغه‌ها،و اطمینان از عدم کندی آن‌ها می‌توان مجدداً از فرآیند اسیاب استفاده کرد.

     

    5.کنترل خط تولید گرانول

    کنترل خط تولید یکی از بخش‌هایی است که عامل انسانی جزئی از آن است البته به طبع این کنترل اگر با دستگاه‌های مکانیزه و الکترونیکی صورت گیرد، کار عوامل انسانی را آسان‌تر می‌کند. هرچقدر کارکنان بخش کنترل کیفی، ماهرتر و باتجربه‌تر باشند، طبیعتاً تأثیر بهتری بر کیفیت گرانول مواد بازیافتی برجای خواهند گذاشت.

     

    6.افزودنی‌های گرانول

    یکی از نکاتی‌که در هنگام تولید گرانول به آن توجه می‌شود، اضافه کردن افزودنی‌هاست. این مواد در هنگام ذوب شدن پرک‌ها در دستگاه، به آن‌ها اضافه می‌شوند. بهبود عملکرد گرانول‌های بازیافتی و همچنین برطرف کردن ضعف‌های ذاتی محصول از خواص این افزودنی‌ها است. افزودنی‌های مورد استفاده در تولید گرانول بازیافتی شامل یکی از موارد زیر است:

     

    6.1  پایدارکننده‌ها

    پایدارکننده‌ها یکی از افزودنی‌های مهمی هستند که در کیفیت و ارزش گرانول مواد بازیافتی نقش مستقیمی دارند. یکی از نقش‌های مهم این افزودنی، جلوگیری از تخریب گرانول پیش از رسیدن به دما فرآیند است و علاوه براین باعث عدم چسبندگی ماده ضایعاتی با سطح داخلی اکسترودر می‌شوند.

     

    6.2نرم کننده‌ها

    وظیفه این مواد پایین آوردن دما انتقال ماده ضایعاتی است که این باعث نرم شدن و انعطاف پذیری محصول می‌شود. در واقع میزان استفاده از این افزودنی در محصول، همان درصد انعطاف پذیری محصول را نشان می‌دهد. ارزش این افزودنی هنگامی آشکار می‌شود که محصول تحت فشار یا کشیدگی قرار گیرد.

     

    گرانول 

    از آنجایی که محصولات پلاستیکی امروزه کاربرد های زیادی دارند لازم است که تولید آن ها مطابق استاندارد های روز دنیا باشد. گرانول پلی اتیلن یکی از مواد پرکاربرد است که در صنعت پلاستیک سازی جایگاه مهمی دارد. این ماده جهت تولید انواع مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی اتیلن به سبب شکل ظاهری خود سبک بوه و جا به جایی آن آسان است، علاوه بر آن ذخیره سازی آن نیز در حد استاندارد می باشد. در ادامه می خواهیم توضیحات بیشتری درباره ی این ماده ی پرکاربرد ارائه دهیم. به طور کلی می توان گفت که گرانول پلی اتیلن فرم دیگری از پلی اتیلن است. این موضوع به معنای متفاوت بودن ترکیب آن با پلیمر نیست زیرا تنها فرم آن با پلی اتیلن متفاوت است اما ترکیب آن همان است.

     

    برای خرید گرانول باید به چه نکاتی توجه داشت؟

    تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در زمان خرید گرانول، به این نکات باید توجه داشته باشند:

    1. توجه به محصولی که قرار است تولید شود. با توجه به این که چه محصولی تولید می‌کنید، نسبت به خرید گرانول مناسب خود اقدام کنید.
    2. تأمین کننده ای که مواد اولیه از وی تهیه می‌شود.
    3. نوع گرانولی که خریداری می‌شود. در برخی محصولات می‌توان به جای مواد اولیه آن-گرید (on grade)، از مواد پودری یا گریدهای آف (off grade) استفاده کرد، بدون اینکه کیفیت محصول دچار افت شود. انتخاب گریدهای همسان، از دیگر مواردی است که به پایین آوردن قیمت کمک می کند. به طور مثال به جای تهیه مواد اولیه با قیمت بالا، همان ماده از یک پتروشیمی دیگر، ممکن است در تولید محصول مورد نظر تولیدکننده، پاسخ مورد نظر را بدهد.

    حفظ قیمت گرانول در سطح منطقی (نه بسیار بالا نه بسیار پایین) در تولیدات حرف اول را می‌زند ضمن اینکه باید کیفیت حفظ شده و خصوصیات فیزیکی محصول تولیدشده، مثل استحکام، خصوصیات کیفی و الاستیسیته و رئولوژی نیز، حفظ شود.

    بسیاری از تولیدکنندگان، مواد اولیه خود را از بورس خریداری و تأمین می‌کنند، میزان اختلاف قیمت موجود در بازار، با قیمت تمام شده محصولات پتروشیمی در بورس کالا، شاخصه‌ی دیگری است که یک تولیدکننده با توجه به آن، می توانند نسبت به انتخاب گریدهای آن و گریدهای آف یک و دو و سه، مقایسه و اقدام کند و قیمت مناسب خودشان را برای تأمین گرانول مواد اولیه به دست بیاورد.

     

    https://vrgl.ir/zaO7v

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    گرانول بخش عظیمی از تولید دوباره پلاستیک‌های مصرفی را تشکیل می‌دهند. شما با خرید و فروش گرانول پلاستیک، نقش گسترده ‌ای در جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و استفاده دوباره از ضایعات پلاستیک را ایفا خواهید کرد. قیمت گرانول پلاستیک وابسته به نوع و میزانی که نیاز دارید، متفاوت خواهند بود. بنابراین اگر قصد خرید گرانول پلاستیک و یا فروش گرانول پلاستیک را دارید، بهتر است در ابتدا از مراکز معتبر استعلام قیمت کنید. اگر در زمینه خرید و فروش گرانول فعالیت دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت گرانول با مراجعه به سایت دوام پلاست با شماره‌های درج شده در این سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل نسبت به خرید این محصول اقدام فرمایید.

     

    گرانول پلاستیک چیست؟

    شاید خیلی عجیب باشد، ولی افراد زیادی تصور می‌کنند که گرانول نوع خاصی پلیمر است، ولی اینگونه نیست. به عنوان اولین و مهمترین نکته باید این را بدانید که گرانول اسم پلیمر خاصی نیست و شکلی از پلیمر است که از حالت پودری به شکل دانه‌دانه (در آمده است و در کاربردها و مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    دلیل استفاده از گرانول، سهولت استفاده در تولید است؛ پودرها در هوا پراکنده می‌شوند و علاوه بر آلودگی محیط کارگاه و مشکلات تنفسی که ایجاد می‌کنند، میزان زیادی از ماده نیز هدر می‌رود، ولی گرانول این دردسرها را ندارد. علاوه بر این، سیستم دستگاه‌های شکل‌دهی پلاستیک به گونه‌ای طراحی شده است که بهتر است مواد اولیه آن به شکل گرانول باشد. بنابراین تولیدکننده‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از حالت پودری، از شکل گرانولی آن استفاده کنند. برای تولید محصولات پلیمری از گرانول، ابتدا باید آن را ذوب و سپس شکل‌ دهی کرد.

     

    تقسیم‌بندی انواع گرانول

    گرانول‌ها، در بیشتر موارد توسط دو روش متداول قالب‌ گیری تزریقی و قالب‌گیری بادی (البته روش قالب‌گیری دورانی را از قلم نندازیم) به محصول نهایی تبدیل می‌شوند. بر اساس ساختار کریستالی ماده اولیه و روش‌های تولید، تقسیم‌بندی‌های متفاوتی از گرانول‌ها بوجود می‌آید. از جمله مهمترین وپرکاربردترین گرانول‌ها، می‌توان به گرانول پلی اتیلن (و گریدهای آن) و گرانول پلی پروپیلن (و گریدهای آن) اشاره کرد.

     

    گرانول پلی اتیلن

    گرانول پلی اتیلن، ساختار کریستالی و فرمول شیمیایی مشخصی دارد. با تغییر طرز قرارگیری شاخه‌های پلیمری در پلی‌اتیلن، گریدهای سبک، با وزن متوسط، سنگین و با وزن مولکولی بسیار بالا تشکیل می‎‌شوند. با توجه به روش‌های تولید نیز، پلی اتیلن‌ها می‌توانند به گرید تزریقی یا بادی تقسیم شوند. با ترکیب این دو روش دسته‌بندی، مهم‌ترین گریدهای پلی‌اتیلن شامل دسته‌های زیر هستند:

    • گرانول سبک تزریقی
    • گرانول سنگین تزریقی
    • گرانول سنگین بادی

     

    گرانول پلی اتیلن سبک خطی

    التبه گریدهای دیگری هم وجود دارند که در اینجا فقط به دسته‌های متداول‌تر اشاره شده است. به عنوان مثال منظور از گرانول پلی‌اتیلن سنگین تزریقی، اولا گرانولی است که ساختار و ترکیب آن از نوع سبک است و ثانیا در روش‌های تولید تزریقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     

    گرانول پلی پروپیلن

    این ماده به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

    • هموپلیمر که از پلیمریزاسیون مونومر پروپیلن به تنهایی تولید می‌شود و به آن پ.پ نساجی هم می‌گویند.
    • کوپلیمر که از پلیمریزاسیون پروپیلن به همراه کومونومر اتیلن تولید می‌شود و به آن پ.پ شیمیایی نیز گفته می‌شود.

     

    گرانول پلی کربنات

    پلی کربنات نوعی از پلیمرهای شفاف است که در ساخت وسایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شفاف بودن و امکان انتقال نور از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی‌کربنات است. از پلی کربنات تزریقی برای تولید محصولاتی نظیر چراغ خودروها، قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، محصولات مصرفی و … استفاده می‌شود. یکی از نقص‌های این گرانول استعداد ترک خوردگی بالا در برابر ضربه است.

     

     

    تولید

    برای تولید گرانول، زمانی که پلیمر تولید می‌شود، در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب می‌شود و در سر اکسترودر یک کاتر یا چیزی شبیه آن تعبیه شده  که پلیمر خروجی را مرتبا قطع می‌کند و گرانول تولید می‌شود. مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده اند و دارای شکل‌های ورقه‌ای یا گوشه های تیز هستند نمی‌توانند براحتی در قیف‌های ورودی این دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرند و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه آنها با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند. لذا مصرف کنندگان این مواد ترجیح می‌دهند مواد خریداری شده آنها مثل مواد اولیه نو به صورت گرانول یا همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار به وسیله خطی به اسم خط تولید گرانول انجام می‌شود.

     

    روش‌های تولید گرانول‌

    به هنگام تولید محصولات پلاستیکی، قطعات پلاستیکی که وارد دستگاه می‌شوند بهتر است به شکل ساچمه‌های کوچک باشند. زیرا اگر به شکل‌های ناهمگون وارد دستگاه شوند، کیفیت محصولات تولیدی بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و ترکیب یکنواختی را به وجود نخواهد آورد. در نتیجه ضررهای اقتصادی به وجود خواهد آمد. همین سبب ان شد که تولید کنندگان به فکر تولید مواد اولیه به شکل ساچمه‌ای یا همان گرانول بیفتند. روش‌های تولید گرانول به شرح زیر است:

     

    1.تولید گرانول رشته‌ای (Stand Type)

    تولید گرانول رشته‌ای، اولین روش تولید گرانول است که این روش به دلیل سادگی و راحتی در استفاده، بسیار محبوب و پرطرفدار است. تولید به این روش با دستگاه گرانول ساز رشته‌ ای انجام می‌شود. در این روش ابتدا تکه‌های مذاب شده پلاستیک‌ها از داخل دستگاه اکسترودر عبور کرده و به صورت رشته‌ای از داخل صافی‌هایی مخصوص خارج می‌شوند. پس از خارج شدن از صافی، این پلاستیک‌ها برای آن‌که سرد شوند، از داخل استخر آب عبور داده شده و جهت انجام مراحل پردازش،‌ به دستگاه آسیاب پلاستیک قرار داده شده و در نهایت مراحل خشک شدن روی آن‌ها انجام می‌شود.

     

    2.تولید گرانول خشک (Hot Die Face Cutting)

    در این روش بازیافتی، پلاستیک‌ها ابتدا داخل اکسترودر خرد شده، از صافی عبور کرده و سپس به شکل مذاب و به کمک یک تیغه برش می‌خورند. در همان حین،‌ توسط مکش و عبور از لوله‌هایی، سرد و خشک می‌شوند. سپس وارد مخزن بزرگتر شده، اختلاف فشار ایجاد شده و گرانول‌های سنگین‌تر در  انتهای مخزن ته‌نشین می‌شوند و گرانول‌های سبک و کاربردی‌تر در بالای مخزن قابل دسترسی و استفاده خواهند بود.

     

    3.سیستم برش رینگ آبی (Water Ring Cutting)

    این روش همانند روش قبلی عمل می‌شود و تفاوت در این است که مواد پلاستیکی پس از آن‌که از صافی رد شده و بریده شدند، به دور مخزن چسبیده و توسط مخزن آب سردی، سرد می‌شوند. خروجی این دستگاه، محصولاتی به شکل عدس هستند.

     

    4.سیستم برش زیر آب (Under Water Cutting)

    در این روش مانند روش رشته‌ای عمل می‌شود و پس از آن‌که مواد از صافی عبور کردند، به زیر آب هدایت شده و در همان‌جا برش می‌خورند. این روش مناسب ظرفیت‌های بالاست و برای بیشتر ترموپلاسیتک‌ها گزینه‌ای مناسب است.

     

    برای خرید گرانول PP به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    حال که با نحوه تولید گرانول آشنا شدیم، بهتر است به دنبال خرید گرانول بازیافتی باشیم. اما تجربه نشان داده است که اگر برخی موارد را هنگام خرید گرانول رعایت نکنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد. برخی از این نکات عبارتند از:

     

    1.  به کیفیت رنگ گرانول‌ها توجه کنید

    با نگاه کردن به رنگ گرانول و میزان کدر بودن یا شفاف بودن آن می‌توانیم تا حدود زیادی از کیفیت آن مطمئن شویم. چراکه اگر نحوه تولید گرانول مشکل داشته باشد، تاثیر فراوانی روی رنگ نهایی گرانول می‌گذارد. گرانول‌هایی که ناخالصی آن‌ها از حد استاندارد بیشتر است، معمولاً رنگ کدر دارند اما گرانول‌های مرغوب، بسیار شفاف هستند.

     

    2. به دنبال گرانول‌هایی باشید که ترک و حفره کمتری دارد

    یکی دیگر از روش‌های شناسایی گرانول باکیفیت، توجه به ویژگی‌های سطحی آن است. تجربه نشان داده است که گرانول‌های با ترک و حفره کمتر، می‌توانند محصولات بهتری را در دستگاه تزریق پلاستیک تولید کنند. به همین دلیل، شما نیز هنگام خرید گرانول بازیافتی پ پ به میزان این ترک‌ها و حفرات دقت داشته باشید.

     

    3.  استحکام و خواص شیمیایی گرانول را بررسی کنید

    مطمئن‌ترین روشی که برای خرید گرانول PP وجود دارد، بررسی خواص مکانیکی مانند استحکام و همچنین خواص شیمیایی گرانول است. به همین منظور بهتر است نتایج آزمایش‌های کنترل کیفی را از فروشنده درخواست کنید. علاوه بر آن، مقدار سختی، استحکام و مقاومت به ضربه گرانول را مورد آزمایش قرار دهید.

     

    4. از شرکت‌های معتبر خرید کنید

    در آخر بهتر است است همواره برای خرید گرانول پ پ به دنبال شرکت‌های باسابقه و معتبر بروید. این شرکت‌ها معمولاً از روش‌های نوین برای تولید انواع گرانول استفاده می‌کنند.

     

    https://internetmrketing.blog.ir/1401/10/14/Order-online-granule-plastic

    خرید درب فیلیپ تاپ

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

    درب‌های فیلیپ ‌تاپ به دلیل کیفیت و تکنولوژی به ‌کار در رفته در فرآیند تولید برای تیوب‌های بسته ‌بندی آرایشی و همینطور تیوب بسته‌ بندی بهداشتی کاملاً مناسب هستند و قابلیت این که در زمان بسته ‌بندی سیل‌ گذاری (پرده پلمپ آلومینیومی) شوند را به ‌راحتی دارند. ضریب اطمینان صددرصد از باز نشدن درب محصول در اثر سقوط و یا وضعیت وارونه باعث می‌شود تا مصرف ‌کننده از کاربرد آسان این نوع تیوب‌های بسته ‌بندی اطمینان داشته باشد.

    بخش خروجی که محل خروجی مایعات از این درب است با قطر بسیار کوچکی ساخته شده است و حجم محدودی از ماده موجود درون بطری از آن خارج می‌شود. به همین دلیل در موارد خاصی می‌توان از این درب استفاده کرد. برای تولید این محصول پلاستیک پلی‌اتیلن به‌کار برده می‌شود. پلی‌اتیلن یکی از زیرشاخه‌های اصلی و مهم از پلاستیک‌ها است و به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی‌اتیلن به عنوان خانواده‌ای از پلاستیک‌ها به شمار می‌آید که قابلیت ذوب شدن خوبی دارد و قالب‌گیری آن بسیار عالی است. پلی‌اتیلن نوع خاصی از پلیمر است که از گاز اتیلن به‌دست می‌آید. از هر ۱.۷۵ کیلوگرم نفت خام  یک کیلوگرم پلی‌اتیلن به‌دست می‌آید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن این است که قابلیت بازیافت دارد و این ویژگی به حفظ سلامت بیشتر محیط زیست بسیار کمک می‌کند. از پلی‌اتیلن در ساخت ظروف پلاستیکی عموماً به‌صورت خالص استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن‌ها این است که به دلیل بلورینگی بسیار بالا مقدار سختی بسیار بالا و همچنین نفوذپذیری بسیار کمی دارند. به همین دلیل این ماده برای تولید ظروف پلاستیکی منحصر به‌فرد می‌باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    ظروف پلاستیکی امروزه به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد و مصرف این ظروف روز به روز افزایش پیدا می‌کند. ظروف پلاستیکی انواع بسیار مختلفی دارند، اما به صورت کلی پایه تمامی پلاستیک‌ها از نفت است. زیرشاخه‌های پلاستیک بسیار متنوع هستند، اما پلاستیک‌های پت، پلی‌اتیلن 52518 و پلی‌پروپیلن PPC30S جز پر مصرف‌ترین و کاربردی‌ترین انواع پلاستیک‌ها هستند که از آن‌ها برای تولید ظروف مختلف استفاده می‌کنند. ظروف پلاستیکی به دلیل این که ویژگی‌های قابل توجه بسیاری دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با افزایش تقاضای مصرف ظروف پلاستیکی، تولیدکنندگان بسیاری پا به این عرصه گذاشته‌اند و با استفاده از قالب و دستگاه‌های مختلف، اشکال بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی را تولید می‌کنند. تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی به دلیل این که این ظروف را برای بسته‌بندی محصولات مختلف تولید می‌کنند، باید تمامی استانداردهای ایمنی و بهداشتی را در انتخاب ماده اولیه و تولید این ظروف رعایت کنند. در غیر این صورت ماده‌ای که درون ظرف بسته‌بندی نگهداری می‌شود، کیفیت خود را از دست می‌دهد و می‌تواند برای سلامت مصرف‌کننده مضر باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    تولید کننده درب فیلیپ تاپ

    آوان پلاست توجه ویژه‌ای به تولید انواع درب‌های آب‌بند، نفوذ ناپذیر و مقاوم دارد. انواع درب فیلیپ تاپ هم به همین خاطر تولید می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپ همچون درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟ علاوه بر راحتی باز و بسته شدن این درب در محیط‌هایی با رطوبت بالا، کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. این مساله از علل محبوبیت این مدل از درب مایع ظرفشویی است. این درب مناسب برای بطری مایع ظرفشویی، بطری‌هایی با قطر دهانه ۲۰ میلیمتر است. در واقع کوچکترین درب انواع بطری مایع ظرفشویی و شامپو و … محسوب می‌شود.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    همچنین این محصول از طرح خروسی استفاده می‌کند. دیگر انواع طرح‌های درب فیلیپ تاپ شامل طرح اردکی، اشکی، قارچی و … می‌شود. نکته‌ای که در تولید تمام درب‌های آوان پلاست رعایت می‌شود و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت است، کاملا آب‌بندی شدن این دسته از تولیدات است. ما امکان هر گونه نفوذ مواد بیرونی و آلاینده و همچنین جریان هوا را از بین برده‌ایم تا مشکلی برای مواد شوینده محتوی این بطری‌ها اتفاق نیافتد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    فروش عمده انواع درب فیلیپ

    فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴، این درب به خوب بر روی انواع بطری با جنس های مختلف پت و پلی اتیلن بسته می شود و از ویژگی های قابل توجه آن این است که به خوبی بطری را آب بند می کند. درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز به آسانی باز و بسته می شود و تمامی استاندارد های ریز و درشت در ساخت آن رعایت شده است و به همین دلیل این درب جز پرکاربرد ترین درب های دهانه ۲۴ است و کاربرد دارد. تولید کنندگان درب در صنعت بزرگ پلاستیک بسیار زیاد هستند اما تمامی این تولید کننده ها به طور ۱۰۰% استاندارد های لازم در ساخت را رعایت نمی کنند و در نتیجه محصول نهایی با عیب و نقص تولید می گردد. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید درب فیلیپ تاپ یک تولید کننده ماهر و با تجربه را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که تولید کننده از مواد مرغوب و کاملا با استاندارد های بهداشتی در ساخت محصول استفاده می کند ، در غیر این صورت محصول شما طبق استاندارد های بهداشتی ساخته نمی شود و کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و ۳۸ می توانید با خیال راحت از کارخانه آوان پلاست خرید خود را انجام دهید علاوه بر درب می توانید انواع ظرف شامپو و سایر بطری های پلاستیکی را از این کارخانه خریداری نمایید.

     

    https://penzu.com/p/a7652cce

    خرید گرانول بادی

    خرید گرانول بادی

    خرید گرانول بادی

    یکی از مهم ترین مسائلی که هر تولیدکننده فعال در حوزه پلاستیک با آن درگیر است، خریداری گرانول بادی با کیفیت و قیمت مناسب برای تولید محصول مدنظر است. رانول بادی از جمله گرانول پلی اتیلن است و ظاهری شفاف دارد. برای ساخت و تولید این گرانول از ضایعات پلاستیکی از جمله ضایعات بطری نوشابه، شیر و … استفاده می شود. که با بازگرداندن مجدد این ضایعات به چرخه تولید، می توان از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرد. با انجام این کار، یعنی استفاده مجدد از ضایعات پلاستیکی برای تولید مواد اولیه پلاستیک ، می توان تا حد زیادی نیز در هزینه های ساخت لوازم پلاستیکی صرفه جویی نمود. خرید گرانول بادی با قیمت مناسب و شرایط ویژه در دوام پلاست قابل انجام است. شرکت دوام پلاست، از پودر درجه یک پتروشیمی، برای آن دسته تولیدکنندگانی که نیاز به گرانول دارند، اقدام به تولید گرانول بادی کرده است.

     

    گرانول بادی چیست؟

    پلی اتیلن سنگین بادی یا مواد پلاستیک بادی به عنوان بهترین نوع پلاستیک شماره یک دنیا و رایج ترین ماده پلاستیکی شناخته شده است. از رزین های HDPE به دلیل داشتن سفتی،  مقاومت در بربر ترک خوردگی، درجه حرارت و تار شدن استفاده می کنند. گرانول بادی نوعی از گرانول پلی اتیلن است که در جدای از تولید به صورت گرانول، آن را به صورت پودر نیز تولید می شوند. پودر آن برای محصولات تمام شده پلاستیکی که نیازی به گرانول ندارد، کاربردی تر است. اما برای تولید گرانول آن باید مراحل تبدیل آن به گرانول را نیز طی کنند. در این مقاله از سایت ایران کایسا شما را با قیمت پلی اتیلن پلی اتیلن سنگین بادی و انواع آن آشنا می کنیم. گرانول بادی در رنگ ها و کیفیت های متفاوت تولید می شود و مصارف گوناگونی در صنعت دارد . یکی از پر مصرف ترین و در واقع پر فروش ترین این مواد گرانول بادی چهار رنگ می باشد. بادی چهاررنگ زمانی که گرانول می شود به رنگ تیره در می آید که با افزودن درصد کمی از مستربچ مشکی می توانیم آن را به رنگ مشکی در آوریم.

     خرید گرانول بادی

    ویژگی‌های انواع پلی اتیلن سنگین بادی

    • محصول گرانول بادی بی رنگ از مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به محصول رنگی برخوردار است؛ زیرا این محصول، از مواد مرغوب‌تری تولید می‌شود. توجه داشته باشید که نوع بی‌رنگ از مقاومت کششی بیشتری برخوردار است؛ علت بی‌رنگی در این نوع، این است که ناخالصی در آن‌ها پایین‌تر است. بعضی اشخاص به اشتباه می‌پندارند که گرانول نوعی از پلیمر است؛ اما این مواد از مواد پلیمری به‌ دست آمده است و به شکل دانه یا ریزدانه است.
    • این نوع گرانول ها، به صورت کاملا شفاف تولید می‌شوند.
    • به صورت رشته‌ای هستند و از روش تولید گرانول رشته‌ای برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.
    • یک دست بوده و دارای دانه بندی یکنواختی هستند.
    • گریدهای مختلف گرانول بادی را می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد.

     

    کاربردهای مواد پلاستیک بادی یا HDPE چیست؟

    از این ماده فوق العاده برای تولید انواع محفظه ها و بطری ها استفاده می کنند. از جمله این تولیدات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تولید بطری های مایعات (بطری شامپو، روغن موتور، کولر، سازه های بازی و...)
    • تولید ظروف خانگی
    • تولید ظروف صنعتی
    • ساخت مخازن بهداشتی
    • ساخت مخازن سوخت
    • تولید مخازن آب
    • تولید سطل های زباله
    • و …

     خرید گرانول بادی

    مزایای بهره گیری از پلی اتیلن بادی در صنعت

    با توجه به تولید روزانه و گسترده ضایعات پلاستیکی رها کردن این ضایعات در طبیعت موجب آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود؛ در حالی که با به کارگیری این ضایعات در صنایع  گرانول‌سازی، حجم بالایی از این مواد دوباره به چرخه تولید می‌شود؛ همچنین از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر صنایع تولیدی نیازمند به مواد اولیه پلاستیکی مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت تهیه مواد اولیه هستند. با بهره‌گیری از نمونه‌های مختلف گرانول در صنایع تولیدی مربوطه می‌توان هزینه‌های تولید را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

    از گریدهای مختلف گرانول بادی با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، می‌توان در تولید محصولات بادی مانند دبه‌ها و چهارلیتری‌ها، لوله ها و مستربچ، طناب پلاستیکی و … استفاده کرد؛ مصارف مختلفی برای انواع گرانول‌های بادی وجود دارد و این نوع گرانول، یکی از محصولات پرطرفدار بین تولیدکنندگان است.

     

    گرانول پلی‌اتیلن

    گرانول های پلی‌اتیلن پلیمر ترموپلاستیک است که به طور گسترده در محصولات مصرفی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی‌اتیلن از طریق پلیمریزاسیون اتن تشکیل می‌شوند. گرانولهای HDPE ، گرانولهای MDPE و گرانولهای LDPE، سه گرانول پلی‌اتیلن معروف به ترتیب بیشترین چگالی تا کمترین چگالی هستند. پلی اتیلن (مخفف PE ") رایج ترین پلاستیکی است که امروزه استفاده می شود. این پلیمر که عمدتا برای بسته بندی (کیسه های پلاستیکی ، فیلم های پلاستیکی  و ظروف شامل بطری ها و غیره) استفاده می شود. از سال 2017 ، سالانه بیش از 100 میلیون تن رزین پلی اتیلن تولید می شود که 34 درصد از کل بازار پلاستیک را تشکیل می دهد.

     خرید گرانول بادی

    پلی اتیلن سنگین بادی چیست؟

    مواد پلاستیک بادی یک یک ماده شفاف و غیر قطبی است و از این رو از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است. این ماده دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و در دماهای سرد است. از این ماده به طور گسترده برای تولید محصولات پلاستیک استفاده می کنند. برای تولید این نوع محصولات توسط این ماده از قالب گیری دمشی یا بادی استفاده می کنند.

    قالب گیری بادی برای تولید محصولات پلاستیکی تو خالی، بدون نیاز به مونتاژ قطعات مجزای قالب استفاده می شود. از این روی بر روی رزین های مانند پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترفتالات برای تولید انواع ظروف و محفظه استفاده می شود.

     

    ویژگی های پلی اتیلن سنگین بادی

    یک محصول گرانول بادی بی رنگ دارای کیفیت بسیار بالاتر از یک محصول رنگی است ، زیرا از مواد با کیفیت بالاتر تولید می شود. توجه داشته باشید که نوع بی رنگ دارای استحکام کششی بیشتر است ؛ دلیل پوشش در این نوع این است که ناخالصی ها در آن کمتر است. بعضی از مردم به اشتباه معتقدند که گرانول ها نوعی پلیمر هستند ، اما از مواد پلیمری به دست می آیند و به شکل گرانول هستند. این نوع گرانول ها به صورت کاملا شفاف تولید می شوند. آنها رشته ای هستند و از روش تولید گرانول های رشته ای برای تولید آنها استفاده می کنند و یک دست و یک دانه می باشند. گریدهای مختلف گرانول بادی را می توان در رنگ های مختلف تولید می شود.

     

    موارد استفاده از گرانول بادی چیست؟

    • از گرانول های بادی بیرنگ و چهار رنگ در تولید نخ پلاستیکی استفاده می شود.
    • برای ساخت طناب پلاستیکی بسیار مناسب هستند.
    • تولید دبه و چهار لیتری ها با استفاده از این گرانول ها امکان پذیر است.
    • تولید مواردی مانند لوله و مستربچ از دیگر موارد کاربرد آن ها است.

     خرید گرانول بادی

    قیمت گرانول بازیافتی بادی

    در واقع باید بگوییم که قیمت گرانول بازیافتی بادی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها بیرنگ یا رنگی بودن گرانول بادی می باشد، گرانولهای بادی بیرنگ نسبت به انواع رنگی قیمت بالاتری دارند، همچنین در مورد گرانولهای رنگی باید بگوییم که قیمت رنگهای روشن تر نسبت به انواع پررنگ آن بالاتر می باشد. علاوه بر تفاوت قیمت در مورد انواع بیرنگ و رنگی، در تولیدات کارخانجات مختلف نیز شاهد قیمتهای مختلفی می باشیم چون هر کارخانه روند تولید خاص خود را داشته و همچنین صنایع تولید شده در آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

    صنعت بازیافت پلاستیک و تولید گرانولهای بادی روز به روز در حال رونق گیری می باشد به طوری که شاهد افزایش میزان صادرات آن نیز بوده ایم، بخش زیادی از گرانول بازیافتی بادی تولید شده در ایران به کشور عراق صادر می شود و با توجه به مصرف بالای صنایع پلاستیکی در ایران، همچنان انتظار پیشرفت بیشتر صادرات این گرانول را داریم. اگر تولیدکنندگان کشور ما در ابن زمینه بتوانند میزان تولیدات خود و همچنین کیفیت آنها را تا حد امکان بالا ببرند به زودی می توان نام ایران را در بالاترین رتبه های صادرات گرانول پلی اتیلن بادی قرار داد، واضح است که این نوع صادرات همانند هر صادرات دیگری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را در راستای رونق گیری آن به کار گرفت.

     

    https://www.reddit.com/user/seomagi/comments/zuuc9a/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%84_%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید